Marka  JOHNSON’S® zapytała rodziców w sześciu krajach o to, co oznacza dla nich łagodność. W  badaniu wzięło udział blisko 6 tys. matek i ojców. W efekcie powstał raport „Pokolenie  Łagodności”, z którego wynika m.in. że aż 73% rodziców w Polsce deklaruje, że ich  świat staje się łagodniejszy, gdy pojawia się w rodzinie dziecko. Jednocześnie aż jedna trzecia czuje się w tym momencie bardziej oceniana niż na innych  etapach swojego życia.

Przyjście na świat dziecka jest wydarzeniem równie wyjątkowym co onieśmielającym, a świeżo upieczeni rodzice stają codziennie przed wieloma trudnymi wyzwaniami. W ciągu zaledwie pierwszych kilku lat życia dziecka muszą podjąć setki ważnych decyzji – w większosci z nich liczą na wsparcie swojego otoczenia, w tym opiekującej się nimi położnej. Niestety, często mają oni poczucie, że nie są wystarczająco dobrzy w swojej nowej roli.

„Wybierz łagodność”. Najnowsze warsztaty dla położnych

To już czwarty rok działań edukacyjnych JOHNSON’S®! 8 kwietnia rozpoczyna się akcja „Wybierz łagodność”, podczas której eksperci przekażą wiedzę z zakresu mikrobiomu skóry dziecka i komunikacji z matkami w trakcie połogu. Warsztaty będą prowadzone przez specjalistów: dr. hab. n med. Wojciecha Feleszko, Annę Zdral i wieloletnią ekspertkę marki JOHNSON’S® Agnieszkę Machnio. Bezpłatne spotkania odbędą się w 8 polskich miastach. Patronatem honorowym akcję objęła Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych, a  merytorycznym akcję objęło Polskie Towarzystwo Położnych i Fundacja Rodzić po Ludzku.

Chemia + konsument = fobia

O kosmetykach naturalnych, popularnych składnikach i bezpieczeństwie produktów pielęgnacyjnych dla dzieci wypowiadają się dzisiaj osoby zupełnie do tego nieprzygotowane. W efekcie w obiegu informacyjnym mamy do czynienia z nagromadzeniem licznych kosmetycznych mitów i fobię na temat szkodliwości niektórych surowców – mówi dr. inż Magdalena Sikora, która specjalnie dla nas napisała kilka słów na temat chemofobii i jej skutków.

Dobra położna jest jak siostra, czasem matka, przyjaciółka i powierniczka. Musi mieć wiedzę, bo wiedza buduje autorytet. To jeden z tych zawodów, gdzie cały czas trzeba się kształcić – twierdzi Katarzyna Bosacka, ekspertka akcji społecznej „Sprawdzone-udowodnione! czyli cała prawda o kosmetykach dla dzieci” organizowanej przez JOHNSON'S®. Jako mama czwórki dzieci i autorka książek tłumaczy na czym polegają mądre wybory konsumenckie i w jaki sposób na nasze zakupy wpływają informacje przekazywane przez media.

Strona 1 z 2

© 2015-2017 Polskie Towarzystwo Położnych. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wyszukiwarka