8 miast, ponad 900 uczestników kampanii edukacyjnej JOHNSON’S® „Wybierz łagodność”
Warszawa, Poznań, Łódź, Katowice, Kraków, Gdańsk, Lublin, Wrocław - w październiku odbyły się ostatnie z ogólnopolskich warsztatów w ramach kampanii edukacyjnej JOHNSON’S® „Wybierz łagodność”. Tematem czwartej edycji akcji była ŁAGODNOŚĆ jako naczelna wartość w budowaniu relacji i komunikacji między młodymi rodzicami a niemowlęciem oraz jej znaczenie w codziennej pielęgnacji skóry. Podczas warsztatów przedstawiane były najnowsze, rewolucyjne badania nad mikrobiomem skóry niemowląt oraz omawiane jego znaczenie dla zdrowego rozwoju dzieci.
W ramach kampanii opracowany został także międzynarodowy raport „Pokolenie łagodności” bazujący na badaniach milenijnych rodziców w kilku krajach świata.
Patronat honorowy nad akcją objęła Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, a patronat merytoryczny Polskie Towarzystwo Pielęgniarek i Położnych oraz Fundacja Rodzić po Ludzku. Kampania była wspierana przez Okręgowe Izby Pielęgniarek i Położnych oraz Biura Karier Uniwersytetów Medycznych, w miastach, w których odbywały się warsztaty.
Czytaj więcej: Podsumowanie tegorocznej kampanii „Wybierz łagodność”