Ścieżka powrotu

Warsztaty dla profesjonalistów w ramach ogólnopolskiej akcji społecznej na rzecz multisensorycznego rozwoju dzieci

Zakończył się pierwszy etap ogólnopolskiej akcji społecznej na rzecz multisensorycznego rozwoju dzieci JOHNSON'S® So Much More™. Warsztaty dla profesjonalistów odbyły się już w pięciu polskich miastach – Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Szczecinie. Do tej pory niezależni eksperci przeszkolili prawie 450 położnych i prawie 100 rodziców. Ale to dopiero początek - o dodatkowe kompetencje w zakresie wielozmysłowej stymulacji wzbogacone zostaną we wrześniu położne w Trójmieście, Wrocławiu i Warszawie. Warsztatom dla śrowiska medycznego będą towarzyszyły spotkania dla rodziców.

jon1 jon2

             Marka JOHNSON’S® promuje holistyczne podejście do rozwoju dziecka, w którym ważnym elementem jest codzienna pielęgnacja. Doświadczeniem związanym ze świadomą i popartą naukowymi wynikami badań stymulacją zmysłów dzielą się w ramach akcji JOHNSON'S®  So Much More™ i podczas warsztatów znani, niezależni eksperci. Pierwsza w polsce senselierka Marta Siembab opowiada o znaczeniu zmysłu węchu w rozwoju noworodków, a fizjoterapeuta Paweł Zawitkowski niszczy utarte mity i schematy związane z rytuałem kąpieli. Psycholożka dr Joanna Matejczuk holistycznie podchodzi do rozwoju zmysłowego dzieci, a ekspertka marki Agnieszka Machnio w swoim laboratorium opowiada m.in. o prawidłowej pielęgnacji skóry noworodków.

            Od maja do czerwca 2016 warsztaty w ramach akcji społecznej JOHNSON'S®  So Much More™ odbyły się w pięciu polskich miastach. W Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Szczecinie marka JOHNSON'S® wraz z niezależnymi ekspertami przeszkoliła prawe 450 położnych i prawie 100 rodziców. Wysoka frekwencja na warsztatach potwierdza, że tematyka poruszana podczas spotkań jest niezwykle aktualna i potrzebna, a kształcenie z zakresu multisensoryczności wciąż wymaga rozwinięcia.

- Celem akcji jest zwiększenie świadomości z zakresu wielozmysłowości u jak największej liczby osób mającej codzienny kontakt z dziećmi. Firma JOHNSON'S® od lat współpracuje z położnymi. Zależy nam na jak najlepszej i najbardziej efektywnej relacji. Naszą wiedzą i wynikami badań podczas trwania całej kampanii podzielimy się z prawie 1000 położnych i 500 rodziców. Mamy nadzieję, że uczestnicy warsztatów będą opowiadali o swoich warsztatowych doświaczeniach i stosowali nasze wskazówki w codziennej pracy, edukując współpracowników i rodzinę – mówi Agnieszka Machnio, ekspertka marki JOHNSON'S®.

            Program skierowany jest do osób, które zawodowo zajmują się opieką nad dziećmi: położnych, pediatrów i innych przedstawicieli środowiska medycznego. Wyniki badań, na których opierają się warsztaty i koncept JOHNSON'S® So Much More™ , mogą skutecznie pomóc w codziennej pracy z najmłodszymi. We wrześniu w każdym mieście specjalne warsztatowe dni zorganizowane zostały również dla rodziców.

Kolejne miasta włączone w promowanie wielozmysłowości to:  Wrocław (16.09), Gdańsk (21.09) i Warszawa (26.09). Warsztaty odbywają się w godzinach 9:00-15:00. Warsztaty dla rodziców odbędą się również we Wrocławiu (17.09), Gdańsku (22.09) i Warszawie (27.09).

Jak zapisać się na wrześniowe warsztaty?

Aby wziąć udział w warsztatach, uczestnicy powinni zarejestrować się na stronie i wypełnić formularz http://johnsonsbaby.babyonline.pl/warsztaty. Wstęp na szkolenie jest bezpłatny, decyduje kolejność zgłoszeń.

Na stronie znajduje się także dokładny harmonogram i lista lokalizacji warsztatów.

 

jon3 jon4

© 2015-2017 Polskie Towarzystwo Położnych. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wyszukiwarka